Aminopörssi

VOL.2. 3-jakoinen harjoitusohjelma

3-jakoinen saliohjelmaa
Ei arvosteluita | Arvostele tämä tuote
  • 3-jakoinen harjoitusohjelma, Aminopörssi
Hinta: 24,99 2499
Määrä: kpl

ILMAINEN TOIMITUS yli 59 euron DB Schenker noutopistepaketti tilauksiin.

Nopea toimitus 1-3 vrk

14 vrk palautusoikeus

Saliohjelma: 3-jakoinen harjoitusohjelma 

Aminopörssin kuntosaliohjelmat ovat Personal Trainerin laatimia ohjelmia, joilla kehität itseäsi monipuolisesti. 3-jakoisessa harjoitusohjelmassa on pieni jalkojen priorisointi, koska jalat on jaettu kahteen eri harjoitus kertaan etureisiin ja takareisiin. Harjoitusohjelma sopii kokeneille harjoittelijoille. Ohjelmassa on kolme eri harjoitusta: ensimmäisessä treenataan rinta, kädet ja vatsat, toisessa selkä ja etureidet ja kolmannessa olkapäät, takareidet ja pohkeet. Harjoitusohjelma on suunniteltu niin että jokainen harjoitus tehdään kerran viikossa. Mikäli kuntosaliharjoittelu on sinulle tuttua, harjoittelet tavoitteellisesti ja aikataulusi antaa myöden, voit tehdä harjoitukset kahdesti viikossa. Ohjelma sisältää raskaiden perusliikkeiden lisäksi  eristäviä liikkeitä jokaiselle lihasryhmälle. Toistomäärät ovat raskaissa perusliikkeissä vähäisemmät, koska tavoite on panostaa perusvoimaan. Eristävissä liikkeissä toistomäärät ovat suuremmat, koska tavoitteena on maksimaalinen lihastuntuma. Silloin haetaan keskitetysti tuntumaa juuri harjoiteltavaan lihasryhmään, mikä johtaa lihasmassan kasvuun. Ohjelma soveltuu hyvin aloittelevalle kuntosalikävijälle, joka haluaa monipuolista harjoittelua sekä jo kokeneelle harjoittelijalle, joka kaipaa uutta motivaatiota ja ideoita harjoitteluun.

Kenelle: Aloitteleville kuntosalikävijöille, monipuolista harjoittelua kaipaaville sekä kokeneille kuntosaliharjoittelijoille, motivaatiota ja uusia ideoita kaipaaville

Harjoituksia viikossa: 
  • 3 (harjoitukset 1, 2, 3 toteutetaan kerran viikossa) tai
  • 6 (harjoitukset 1,2,3 toteutetaan kahdesti viikossa)
  • tai kaikki harjoitukset viikoista riippumatta 1, 2, 3 aina järjestyksessä oman aikataulun mukaan
Yleistä kaikista ohjelmista: On ohjelma sitten 2-, 3- tai 4-jakoinen, sen voi toteuttaa joko tekemällä kaikki harjoitukset kerran viikossa tai käyttää ns. kiertävää systeemiä, jossa harjoitukset tehdään järjestyksessä. Kun koko harjoituskierto on tehty, harjoituskierto alkaa alusta. Tämä mahdollistaa sen, että voit harjoitella minä viikonpäivänä tahansa, ja niin useasti viikossa kuin haluat. On kuitenkin suositeltavaa, että annat aikaa myös palautumiselle, koska lihas kasvaa levossa. Muista siis lepopäivät harjoituksien välissä. Lepopäivät määritellään itse omien tuntemusten ja aikataulujen mukaan. Harjoitusohjelmissa on liikkeet kuvien kera, sarja- ja toistomäärät sekä suositeltavat palautumisajat liikkeiden välissä. 

Saliohjelma lähetetään sähköpostitse ostoa seuraavana arkipäivänä. 

Harjoitusohjelman on laatinut valmentaja Pekka Rautio
Arvostele tämä tuote

Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.

  • Aminopörssi suosittelee
3-jakoinen harjoitusohjelma, Aminopörssi

VOL.2. 3-jakoinen harjoitusohjelma

Sähköpostiosoitetta ei näytetä arvion yhteydessä